Tento web používá dle zákona o GDPR soubory Cookies k přizpůsobování obsahu, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Dejte nám vědět o svých preferencích.

Více informací
Personalizovat Přijmout všechny cookies
Přijmout zvolené cookies

 

V obchodě Atonyx.cz máte možnost zboží vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od data jeho převzetí. 

 

Jak postupovat v případě odstoupení od smlouvy:

  

1. Vyplňte formulář zde: Online formulář. V případě rozbitého skla nás nejdříve kontaktujte na e-mailové adrese: info@atonyx.cz

2. Pro identifikaci vašeho odstoupení od smlouvy nezapomeňte do zásilky přiložit zprávu s číslem objednávky, fakturu, nebo dodací list. Bez toho nemůže být zásilka odbavena.

3. Zboží pečlivě zabalte uveďte do původního stavu a zašlete na níže uvedenou adresu. Pro úspěšné doručení je důležité uvádět telefonní číslo, viz. adresa.

  

Firma: Atonyx.cz
Litevská 1174/8
100 00 Praha 10 - Vršovice, kancelář 127, 1. podlaží
tel: 605 377 206
e-mail: info@atonyx.cz

   

(Na této adrese není možné zboží vrátit osobně)

    

Často kladené dotazy

Vyzkoušení znamená zprovoznění zboží a přiměřené otestování funkcí, které má zboží splňovat. Při testování by však nemělo dojít k jeho opotřebení. Pokud to není nezbytné, nesundavejte ze zboží ochranné folie displejů, pásků, krytů, nebo lesklých ploch.

V případě vrácení nekompletního zboží, které bylo součástí originálního balení bude kupujícímu stržena poměrná částka která odpovídá hodnotě chybějícího obsahu.

Lhůta pro odstoupení od smlouvy je 14 dní a začíná plynout následující kalendářní den od doručení zboží spotřebiteli.

Doplňující zprávy a informace spojené s vrácením zboží připište prosím přímo do formuláře pro vrácení, nebo zašlete email na adresu: info@atonyx.cz v emailu nezapomeňte uvést číslo objednávky

V ideálním případě přiložte fakturu, nebo kopii. Pokud nemáte fakturu, jako doklad můžete také použít email s potvrzením objednávky, výpis z bankovního účtu, nebo stvrzenku se zaplacenou částkou od dopravce. Nezapomeňte také vyplnit formulář zde: Online formulář

Při odeslání zásilky Českou poštou, nebo jiným dopravcem obdržíte tzv. podací lístek na kterém je uvedeno podací číslo zásilky. Číslo z podacího lístku stačí zadat do portálu dopravce. Pokud je zásilka označena jako doručená, zboží jsme úspěšně přijali a žádost pro odstoupení od smlouvy bude zpracována nejpozději do 7 dnů.

Sledování zásilek Česká pošta

Sledování zásilek Zásilkovna

Sledování zásilek PPL

Sledování zásilek GLS

Sledování zásilek DPD

Zákazník je informován automatickou zprávou prostřednictvím emailu o odbavení jeho požadavku. K zaslání informace dojde nejpozději do 7 kalendářních dnů od doručení zboží. V této zprávě jsou také přesné informace o vyplacení peněz zpět kupujícímu.

Peníze jsou vypláceny formou bankovního převodu na účet kupujícího nejpozději do 14 kalendářních dnů od doručení zboží. U 99% případů ale k vyplacení prostředků dochází do 7 kalendářních dnů od doručení zboží.