Řešíte problém se zbožím zakoupeným u nás? I přes všechna naše opatření se to může někdy stát.

 

Jak postupovat v případě reklamace:

 

1. Před zahájením reklamace se ujistěte, zda jste postupovali dle pokynů v manuálu, zvláštní pozornost věnujte sekci řešení potíží ve spodní části manuálu

2. Vytiskněte, nebo přepište na papír tento formulář: Reklamace zboží

3. Formulář s detailními informacemi pro reklamaci si pečlivě přečtěte, vyplňte údaji uvedenými na faktuře a podepište

4. Zboží pečlivě zabalte a společně s formulářem v zásilce zašlete na níže uvedenou adresu

 

Firma: Atonyx.cz
Harlacherova 3319/4
10600 Praha 10

(Na této adrese není možné zboží reklamovat osobně)

 

 

Často kladené dotazy

V případě dodání potřebných podkladů pro odbavení je většina reklamací vyřízena do 7 kalendářních dnů od doručení zboží eshopu.

V případě reklamace přiložte do zásilky společně se zbožím kopii, nebo originál faktury, vyplňte a vytiskněte reklamační formulář zde: Reklamace zboží

Nemusí, myslete ale na pečlivé zabalení a ochránění zboží při přepravě

Zboží doporučujeme obalit bublinkovou folií a zaslat Českou poštou typem zásilky: Doporučené psaní (R), nebo Cenné psaní (VL) v závislosti na povaze, velikosti a hodnotě zboží.

Při odeslání zásilky Českou poštou, nebo jiným dopravcem obdržíte tzv. podací lístek na kterém je uvedeno podací číslo zásilky. Číslo z podacího lístku stačí zadat do portálu dopravce. Pokud je zásilka označena jako doručená, zboží jsme úspěšně přijali a žádost pro odstoupení od smlouvy bude zpracována nejpozději do 7 dnů.

Sledování zásilek Zásilkovna

Sledování zásilek Česká pošta

Doplňující zprávy a informace spojené s reklamací zboží zasílejte prosím výhradně formou emailu na: info@atonyx.cz

Zboží z vyřízené reklamace bude zasláno Českou poštou na adresu zákazníka uvedenou v reklamačním listu. O odeslání a odbavení reklamace je vždy zákazník informován emailem.