Objednávka a platba
Kompletní informace o aktuálních variantách platby se dozvíte při kliknutí na tento odkaz: Možnosti platby
V případě že objednávka ještě nebyla expedována, je možné zažádat o její úpravu přes email, nebo telefonicky. Kontakty
Do 5 minut po vytvoření objednávky obdržíte potvrzovací email včetně souhrnu objednávky. Nejpozději následující pracovní den pak dorazí na email informace o odeslání a zároveň odkaz pro sledování pohybu zásilky.
Zrušení objednávky je možné před jejím fyzickým odbavením. O odbavení Vaší objednávky jste informování pomocí notifikačního emailu.
Original fakturu by měl kupující obdržet v papírové podobě společně se zbožím. Pokud tomu tak není, je nutné o vystavení faktury zažádat na náš email: info@atonyx.cz do 14 dnů od nákupu.
Do 5 minut po vytvoření objednávky by měl dorazit potvrzovací email. V případě zvolení platby bankovním převodem přijde také email s platebními instrukcemi. Může se ale stát že emaily spadnou do složky spam, nebo hromadné. Pokud email nelze nalézt ani zde, je nutné nás kontaktovat pro prověření objednávky.
Následující pracovní den od vytvoření objednávky by měl dorazit email o expedici objednávky. Může se také stát že spadne do složky spam, hromadné, nebo že přijde až v pozdních večerních hodinách. Pokud email nelze nalézt, je nutné nás kontaktovat pro prověření objednávky.
Doprava a výdejní místa
Dostupné způsoby přepravy a ceny přepravy naleznete zde: Možnosti přepravy
Dostupné způsoby platby naleznete zde: Možnosti platby
Nejpozději následující pracovní den od vytvoření objednávky dorazí na email informace o odeslání a zároveň odkaz na sledování pohybu vaší zásilky.
Jak bude zboží připraveno, obdržíte notifikační sms. Proces připravení objednávky na odběrném místě v praconích dnech běžně trvá maximálně 48 hodin od odeslání objednávky.
Prodloužení lhůty pro uložení u přepravní služby, nebo na odběrných místech je možné na následujících kontaktech:
Česká pošta: 840 111 244, email: info@cpost.cz
PPL: 588 080 054, email: info@ppl.cz
Odběrná místa: 216 216 516, email: info@zasilkovna.cz
Následující pracovní den od vytvoření objednávky by měl dorazit email o expedici objednávky a předání zboží přepravci. Může se také stát že spadne do složky spam, hromadné, nebo že přijde až v pozdních večerních hodinách. Pokud email nelze nalézt, je nutné nás kontaktovat pro prověření.
Reklamace a vrácení zboží
Kompletní informace o reklamaci výrobku se dozvíte při kliknutí na tento odkaz: Reklamace
V případě nekompletní zásilky je nutné nás informovat na emai: info@atonyx.cz o chybějících částech kdy na naše náklady dopošleme zboží nové, nebo chybějící část.
Kompletní informace pro vrácení výrobku se dozvíte při kliknutí na tento odkaz: Vrácení zboží
Společnost
Firmám a velkoodběratelům nabízíme benefitní programy a cenové výhody. Společnost je plátcem DPH. Více informací se dozvíte při kliknutí na tento odkaz: Velkoobchod
Zákazníkům, kteří zboží zakoupili u nás nabízíme kompletní pozáruční podporu. Zboží stačí zaslat na naši adresu. Do zásilky přibalte popis problému určený k opravě. Je možné ale také využít naší nabídky náhradních dílů bez nutnosti zaslání zboží k nám. Více informací se dozvíte při kliknutí na tento odkaz: Náhradní díly