Tento web používá dle zákona o GDPR soubory Cookies k přizpůsobování obsahu, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Dejte nám vědět o svých preferencích.

Více informací
Personalizovat Přijmout všechny cookies
Přijmout zvolené cookies

 

Jak postupovat v případě reklamace dronu DJI:

 

1. Přejděte na stránku hlášení reklamací výrobce DJI zde: Průvodce online reklamací DJI

2. Pokud se stránka DJI zobrazuje v cizím jazyce, klikněte kamkoliv na webovou stránku pravým tlačítkem a zvolte: Přeložit do češtiny

2. Po vyplnění průvodce online reklamací DJI dorazí na váš email do 2 pracovních dnů zpráva s trasovacím číslem pro bezplatnou přepravu dronu do servisu

4. Zboží pečlivě zabalte

5. Vytiskněte přepravní štítek

6. Požádejte o vyzvednutí zařízení na infolince 233 003 300