Tento web používá dle zákona o GDPR soubory Cookies k přizpůsobování obsahu, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Dejte nám vědět o svých preferencích.

Více informací
Personalizovat Přijmout všechny cookies
Přijmout zvolené cookies

 

Řešíte problém se zbožím zakoupeným u nás? I přes všechna naše opatření se to může někdy stát.

 

Jak postupovat v případě reklamace:

 

1. Před zahájením reklamace se ujistěte, zda jste postupovali dle pokynů v manuálu, zvláštní pozornost věnujte sekci řešení potíží ve spodní části manuálu

2. Vyplňte formulář zde: Online formulář

2. Pro identifikaci vaší reklamace nezapomeňte do zásilky přiložit zprávu s číslem objednávky, fakturu, nebo dodací list. Bez toho nemůže být zásilka odbavena.

4. Zboží pečlivě zabalte a zašlete na níže uvedenou adresu. Pro úspěšné doručení je důležité uvádět telefonní číslo, viz. adresa.

   

Firma: Atonyx.cz
Litevská 1174/8
100 00 Praha 10 - Vršovice
kancelář 127, 1. podlaží
tel: 605 377 206
e-mail: info@atonyx.cz

 

(Na této adrese není možné zboží reklamovat osobně)

 

Pokud máte B2B registraci u naší firmy, vyplňte jednotný reklamační formulář zde: Online formulář (B2B)

 

Pokud reklamujete zboží na nefunkční či špatný dotyk displeje, ujistěte se, že obrazovka není poškrábaná. V takovém případě může mít poškození displeje vliv na jeho funkčnost a Vaše reklamace tak může být zamítnuta.

  

Často kladené dotazy

V případě dodání potřebných podkladů pro odbavení je většina reklamací vyřízena do 7 kalendářních dnů od doručení zboží eshopu.

V ideálním případě přiložte fakturu, nebo kopii. Pokud nemáte fakturu, jako doklad můžete také použít email s potvrzením objednávky, výpis z bankovního účtu, nebo stvrzenku se zaplacenou částkou od dopravce. Nezapomeňte také vyplnit formulář zde: Online formulář

Nemusí, myslete ale na pečlivé zabalení a ochránění zboží při přepravě

Zboží doporučujeme obalit bublinkovou folií a zaslat Českou poštou typem zásilky: Doporučené psaní (R), nebo Cenné psaní (VL) v závislosti na povaze, velikosti a hodnotě zboží.

Při odeslání zásilky Českou poštou, nebo jiným dopravcem obdržíte tzv. podací lístek na kterém je uvedeno podací číslo zásilky. Číslo z podacího lístku stačí zadat do portálu dopravce. Pokud je zásilka označena jako doručená, zboží jsme úspěšně přijali a žádost pro odstoupení od smlouvy bude zpracována nejpozději do 7 dnů.

Sledování zásilek Česká pošta

Sledování zásilek Zásilkovna

Sledování zásilek PPL

Sledování zásilek GLS

Sledování zásilek DPD

Doplňující zprávy a informace spojené s reklamací zboží zasílejte prosím výhradně formou emailu na: info@atonyx.cz

Zboží z vyřízené reklamace bude zasláno Českou poštou na adresu zákazníka uvedenou v reklamačním listu. O odeslání a odbavení reklamace je vždy zákazník informován emailem.